Really makes me wonder

Bilderna från igår. Man kan riktigt känna hur ösigt det var. Lite popcorn och tända ljus på det. Bättre förfest får man ju dock leta efter. Henke och Jarre var också med. Och jag såklart. Iklädd min bästa klänning - Henkes blåa morgonrock.

image490 image491


Wellwellwell. Nästnästa helg är det dansdags. Även för mig! Är ju en god idé att vara ute i tid. Så att folk kan planera in eventuella OCH livsviktiga slappkvällar någon annan helg än JUST denna helg. Vecka 30. No excuses accepted.

Kommentarer
Postat av: jessica

Isa: du pumpkin jag syftade INTE på dig ;)

Postat av: Isa

nehe :/

2007-07-22 @ 18:56:38
Postat av: jessica

Isa: vadå :/ ?? haha. det finns VISSA som suger på att komma på fest. nevereever liksom. and they suck. men, vecka 31 is the shit!

2007-07-23 @ 16:55:40
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback