SOLSTING!

Henke har solsting och jag är gyllenbrun som en sandkaka.

Vem har lagt ett tuggummi på mitt skrivbord?
VI HAR EN PAPPERSKORG!

Det är säkert jag.


Jag, Henkis, Mamma och Emil har legat vid simhallen hela dagen. Fan vad skönt det var. Jag och Emil badade. jag slog nog någotslags rekord. Jag var i vattnet i fyrtio minuter. Och jag hoppade rätt ner i plurret. Annars brukar jag använda stegen och ta ungefär en halvtimme på mig att komma i och sedan doppa mig, simma runt lite sen gå upp. Men inte idag. Ohhhnej.

Jag känner mig som en ny människa, som en FISK!


Vi lekte akrobater i vattnet. Stog på madrasserna och gjorde konster. Sen tävlade vi om vem som kunde simma längst under vattnet. Sen skrek vi saker till varandra under vattnet och så fick man gissa vad man sa. Sen lekte vi gissningsleken. Vi stoppade in bilar i truten på varandra och så skulle man gissa färg. Jag kan erkänna att jag var lugnt bäst. Vi är väldigt kulturella i min familj.


Nu skulle vi varit hos Lena och grillat. Men Henke har ju like i said solsting. Feber och spyor överallt. Jag vet inte om solsting även kan tolkas som otroligt ihärdig bakfylla. Såatt. Lena är så snäll så att hon kommer hit med mat till oss. Sötis. Jag är så jävla hungrig. Har ätit två mackor och en halv hamburgare idag typ. Pommfritten var inte att leka med. Man förfrös nästan tungan, så råa var dom. Usch. Ostbågarna och Salta katterna var mycket godare.


image489

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag sitter alltid och apgarvar för mig själv när jag läser din blogg. Va ä det å hålla på?

Postat av: jessica

Isa: nej det är ju paris hilton :)

2007-07-21 @ 22:19:46
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jamilla

Haha, het bild! Det ser ut som att hon har värsta hängpungen som hon försöker rätta till. hahaha

2007-07-21 @ 23:04:35
Postat av: jessica

jamilla: haha eeeeller hur. i like it ;)

2007-07-22 @ 10:39:12
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Va??! är det sant? jag tyckte det såg ut som du, precis på pricken!

2007-07-22 @ 18:56:02
Postat av: jessica

Isa: jag vet liksom inte om du skojar nu men THANKS! jag tycker allafall att paris är het

2007-07-24 @ 18:29:20
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback