Som en fråga

Nu var filmen slut och jag har hundra frågor. Den kan ju inte bara sluta. Mitt i allt.

Var han bög?
Blev han ihop med strumpkillen?
Var tog mannen vägen som hon skilde sig ifrån?
Flytttade Aniston ihop med the fat and rich man?
Var det rika paret så lyckliga som dom verkade?
Rev dom ner utbyggnaden som förstörde hela grannskapet?
Var hon deprimerad?
Hon tvättade till slut håret, betydde det att hon nu hade funnit meningen med livet igen?
Varför var det ingen som gav Brorsan med Ballen en kick i röven?
Blev städerskan anmäld för alla sina stölder?
Kom husägaren någonsin på att hennes dildo blev "lånad" av städerskan?
Blev hon personlig tränare?
Fick hon låna domdär pengarna till dendär kursen hon skulle gå, av sin vän?
Blev 900-kronors skorna för små för den lilla växande flickan?
Skaffade dom ett till barn?
Sa kvinnan någonsin tack för alla måltider hennes son smällde i sig i grannhuset?


Ibland vet jag inget.


Kommentarer
Postat av: carro

vad var det för film? seems like fun!

Postat av: jessica

rika vänner heter den

2007-07-01 @ 21:08:11
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Rika Vänner. Den filmen är inge bra. Se crank :D Den filmen är psyk!!

2007-07-02 @ 18:38:55
Postat av: jessica

Isa: nej inte speciellt. crank?? ja jag som charmas såå otroligt av psyk! haha

2007-07-02 @ 20:10:20
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback