THAT and THAT and THAT

Såhär säger dom på jobbet. Typ varje dag.

"Det borde vara FÖRBJUDET att ha sånadär hemma!"
Okej, det är EN person som säger det mest. Det verkar vara hennes älsklingsfras.

Och med sånadär menar hon alltså ormar, ödlor och andra söta djur.

Jag sitter bara där tyst och säger ingenting. Men jag tänker. Oj vad jag tänker.
"Det borde vara förbjudet att ha en SÅNDÄR!"


Och hon kan ju bara försöka GISSA vad JAG menar med DETDÄR!


Jag tänker då inte säga något om min Ragge. Inte förens på fredag. Hon ska få fortsätta häva ur sig skit. Sen ska jag kläcka ur mig att jag FAKTISKT äger ett såntdär djur. Sen kan hon sitta där och skämmas och oroa sig över hur jag ska utföra min hämd.

NEJ!

Jag ska inte lägga min ödla i dina trosor. Jag älskar honom mer än så. Belive me


image420

Kommentarer
Postat av: EMS

aaw, raggetussemussesnussen <3

Postat av: jessica

JAAAA snaaassmidooodiiii

2007-07-04 @ 14:05:16
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback