andra krypkriget

Jag börjar tro att alla typer av skalbaggar har en slags kupp mot mig!
Vad lider ni av?

Varje gång jag går under dörröppningen nere i källaren tänker jag:
Tänk om det skulle trilla ner en spindel eller en skalbagge i huvet på mig.

Och idag när jag skulle cykla till jobbet så släpade jag med mig cykeln ut, genom källardörrn som vanligt och.. PLUPP. Jag kände att något krashlandade på mitt huvud. Så jag skakar och ruffsar lite i håret och tänker typ:
"lugna dig, det var en vattendroppe..som kom från ingenstans. Yes."

Sen svishar jag ner för alla backar till jobbet. Och när jag sitter i fotöljen och lyssar på alla ladies som talar om Micke Persbrandt känner jag ett stick på ÖRAT! Jag petar och känner att något rör sig i huvet på mig! Jag häver ner den på govlet och så ser jag hur det kryper en FUL JÄVLA TVESTJÄRT på golvet. Muuuuääääää.

Why me god, WHYY MEEEEEEEEEEEEEEE?!?!?!!!


Men nu är den död. Och på vägen in genom källardörrn såg jag att en till hade blivit mosad.

Hoppas det var jag som hade ihjäl den. Ni ska inte tro att ni kan besegra mig!

Kommentarer
Postat av: Isa

Fyyyyy, fan vad äckligt!!

2007-06-29 @ 09:57:42
Postat av: jessica

Isa: MMMMMenar det.uschfyblä!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback