bad feelings

Nu går mitt tåg om en halvtimme ungefär.
Antingen går jag nu eller så cyklar jag om en kvart.

Måste noga övervägas.

Cykeln kan ju bli stulen. Vore inte roligt. För det är ju inte ens min.
Och var ska jag göra av cykeln om Henke hämtar mig vid tåget när jag kommer hem?

Nej jag tror att jag nog måste gå.

Inte så trevligt att bli svettig och sådär, men vad gör man?

Sen har jag ju byte i Ludvika så då kutar jag upp på stan emellan och köper present åt söstra mi.
Åt Emil också på en gång kanske?
Orättvist mot Toffe då. Han har redan slutat och fick inte en enda pinal.
Fast, Emma slutar ju skolan för första gången i sitt liv och Emil slutar sexan.

Äh. Jag köper något åt alla så slipper jag få dåligt samvete.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback