bikinimoves

Henrik står och diskar och jag sitter vid datorn.

Jag är en sån jädra huslig hemmafru alltså.


Jag har solat idag. Jag hade min snygga solhatt. Vi fann den på dollarstore för två år sen. Tio riksdaler har jag bekostat på denna hatt! Skapligt exklusiv. Jag säger det med en bild. På hatten. Jag vill inte att ni ska tro att jag lägger ut bikinibilder bara för att flasha med min tajta kropp byggd av chips och lösgodis från coop.

Jag vill faktiskt bara visa min snygga hatt.


image345

Kommentarer
Postat av: carro

åååh jag måste börja använda min också!

Postat av: sara

MEN! Min är ju BORTA! Typ i Östersjön

2007-06-04 @ 18:15:55
Postat av: jessica

carro och sara: min är väl andvändbar

2007-06-04 @ 21:01:32
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback