im in the band

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
har aldrig testat. men hur svårt kan det vara?

2. Hur äter du ett äpple?
Jämt med munnen. Ibland skär jag små bitar med kniv och stoppar i munnen.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Fruktansvärt rädd.

4. Big Brother eller Sportnytt?
Du, BigBrother är ren underhållning! Ett gäng nakna och kåta idioter, inlåsta i ett hus men med stor tillgång till sängar med mycket bra fjädring!

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En träningsmaskin. Somsagt, en alltiett maskin.
6. Är du mörkrädd?
Ja. Det kan man påstå. Speciellt från toan in till sängen. Då bubblar paniken inom mig!

7. Resmål som fascinerar?
Nya Zeeland. Dit har jag velat åka sen jag forskade om det i typ..åttan?

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Henke.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
EN alltså. Lisa Ekdahl kanske? Eller haru nå bättre förslag?

10. Förrätt eller efterrätt?
Jag tar gärna både och.

11. Bästa stunden på dagen?
När jag går naken genom lägenheten och slår på kaffekokaren.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Jag har inte alltid med mig tre saker.

13. E-post eller snigelpost?
E-post är ju smidigt men "snigelpost"? Fan vad töntigt. BREV är mycket roligare. Vad sägs om ett illgult LIDL-vykort tillexempel?

14. Den senaste komplimangen du fick?
Mamma sa att jag hade städat snyggt. Det var allt hon fick ur sig.

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Jag får inte skäll så ofta. Mamma hade tendeser* till att låta sur men hon sa att jag lät sur och jag sa att ALLA lät tjuriga och nu lägger jag PÅ!


* Ja Carro. Ett HAHAHA är på sin rätta plats!

image370

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback