kopierat från Isbelle

Ditt namn: Jejejessica
Längd: Lika lång som mamma. Fast hon tror inte på det!
Spelar du något instrument: Jag äger en fiol faktiskt. Tror inte jag kan spela så värst snyggt. Kanske ska hålla konsert utanför Coop någondag.
Vem är snyggast: Rachel Bilson, Adam Brody, Björn och givetvis HENRIK!
Vem vet mest om dig: Jag själv och Henrik.
Vad vill du ha just nu: En stor fet alltiett träningsmaskin. Man trycker bara på en knapp.. "vilket pass önskas?".
Vilka sjukdomar har du: En endaste.
Fobier: Åh herregud. Allt som kryper kanske. Det BOR skalbaggar i vårat handfat. Trivs ni ibland vårat hår, spott och slem? Hope so för snart dör ni.
Känner du en snygg kille: Jag känner Henrik han är snygg. Och Jon självklart!
Har du körkort: Fan vilken överdriven fråga.
Åsikt om jultomten: Vi har en skitsnygg mask som pappa använde till jultomte förut. Den har inte ens skägg och ser jätte elak ut. Den brukar jag skrämma lilla Elsa med.
Vill du gifta dig: Absolut. Jag vet dock inte om kyrkbröllop är min grej.. det visar sig.
Tycker du att du är attraktiv: Justnu känner jag mig finnig och övergödd.
Din hårfärg och frisyr: Brunt och flottigt.
Skolväska just nu:
Har du glasögon: Ja.Ett par snea. Jag ska köpa lika som Madde har. Typ.
Hur ser din plånbok ut: Svart. Jag saknar min rosa med katt på :(
Favorittv-program: DH och Ugly betty och Greys!
När ska du festa nästa gång: Ingen aning..
Vad köpte du senast: En massa mat..
Hur mycket pengar har du: Typ hundra kronor.. Kul att vara skyldig tredubbelt mer än vad man äger.
Hur svarar du i telefonen: "Jessica" om jag inte vet vem det är om det är Carro svara jag såhär "Hejru" och om det är Madde såhär "mm hallå...."
Senaste du kramat: Henke
Vem sov du hos senast: Hos mamma..
Stjärntecken: Jungfru
Ögonfärg: Gröna
Kall favoritdricka: Vatten
Varm favoritdricka: Rött te
Alkoholhaltig favoritdricka: Jag gillar Vodka Lime. Fast götis är inga hejare på att blanda den groggen.. "vaddå, är det bara med vodka och lime" "ska det vara is också...?" Åh herregud.
Säger ofta: Jag älskar dig.
Saknar du någon: Tror inte det..eller..äh.
Du fikade senast: Igårkväll. Mjölk och fudgemuffins.
Bästa tecknade film: Hitta Nemo.. jaaa den är animerad men det räknas till tecknat!
Vad skulle filmen om ditt liv heta:  Jessica den Allsmäktige.
Vem skulle spela dig: Någon snygg person med små tuttar och strålande ansikte.
Hur känner du dig nu: Hög på kaffe..
Kan du laga mat: Ja det kan jag. Sen om jag orkar är en annan sak..
Vad tycker du om fötter: Fötter är fina. Små, lena mjuka fötter.
Är du smart: Jag måste påstå att jag vet inte hur du menar med SMART!
Vad skulle du vilja äga: Hur mycket pengar som helst.
Har du homofobi: Absolut inte.
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Ett fint djur som ingen vill döda.
När och varför grät du senast: Oj. Jag som jämt grinar.. jag minns typ inte. Men det är väl dags snart igen.

Kommentarer
Postat av: carro

Ett fint djur som ingen vill döda.
du är en körda! :)

Postat av: Jon

Du är bra snäll du Jessica :)

2007-06-05 @ 16:11:55
URL: http://www.jonmagnusson.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback