kräkiska

Om jag kunde sluta vara trött. Skulle ju vara...tipptopp!

Jag har ätit kladdkakssmet. Som för att ladda inför BEACH 2007!
Pliiis


För övrigt var jag ju dock i Borlänge idag.

Klev ut i shorts och skjorta och trodde det skulle vara döhett men öhnaaaeej. Minusgrader. Upp igen och på med scooteroverallen!

Sedan hämtade Emma och Anette mig på station. Otto var också med!
Och så lekte vi lite vid fontänen, sen gick vi till GrekRestaurangen. Efter det åkte vi till glasshaket och köpte glass. Skitstora kulor och jag blev proppismättis.

Sen kom jag hem igen och åt pizza med min man sen sov vi i sängen tills klockan slog nio. Dags för ensamheten att leta sig in igen alltså. Fan vad tungt.

Och heeela helgen ska vi vara i Västerås. Det blir mysigt. Tusanspikars att jag fått två dagars jobb justdå, men nej. Jag kan tyvärr INTE tjäna nå pengar nu. Sluta ring när jag är upptagen. Varför inte prova när jag studsar runt här hemma i Henkes linne och mina för stora trosor med en klubba i munnen??

Nej det är to much to ask.

image362

Kommentarer
Postat av: Red Lee

fy fan vad du äter, kvinna! haha. kladdkakssmet, negerbollar, pizza younameit. du är inte en vanlig människa i mina ögon, way NO!
jag ska till västerås på torsdag och studenta. kanske ses fredagen?

2007-06-12 @ 23:21:09
Postat av: jessica

jag vet. jag är som besatt i mat godis kakor chips somsagt younameit :) jag är babysitter men keep in touch. hah, samma mobnr som alltid???

Postat av: Moster i storstan

Fan vad jag är glad att du väljer mina barn framför jobb i helgen. Gulliga du!!!!!!!

2007-06-13 @ 07:48:24
Postat av: jessica

Men moster, klart jag gör. jag har ju redan lovat. sen hoppas jag på att emma sjunger cara mia för mig ;)

2007-06-13 @ 12:11:44
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback