LÅT MIG VA !

Kaffe är faktiskt riktigt gott. Men HUR giftgt är det egentligen? Det är frågan.

Jag funderar på att ta en promenad. Funderar alltså.
Förmodligen gör jag inte det men jag menar..
miracles do happen!

Måste skryta om min man lite..
Han är fan son of a plumber him selfe!

Vi hade totalstopp i handfatet så allt spott som man vräkte ur sig och allt skit som föll av händerna osvosvosv, bara kletade sig fast eftersom vattnet aldrig rann ner. Men NU har han minsann, helt själv rensat rören! Jag är så stolt över honom alltså! Och det är skönt med ett fungerande avlopp. Skalbaggarna byggde typ bo därnere i kloakerna för att sedan leta sig upp till vårat välvårdade handfat.

På tal om skalbaggar. Trött man blir.

Igår, när jag skulle sova.. så lägger jag mig ner och lyssnar på radion.
Men sedan hör jag ett ihärdigt kraffsande! Shit, är det en söt liten råtta bakom väggarna eller?

Sen stänger jag av radion och kollar om det inte är Ragge som för liv,
det är det icke!
Jag lutar mig ner mot golvet och lyssnar, mina öron är säkert lika stora som jumbojet-flygplan.
Ljudet kommer från påsen som står inklämd vid sidan av sängen, fylld med en massa kläder jag inte vill ha.

Det prasslas och kraffsas och hölls på.

Jahapp, där sitter jag ensam och övergiven med ett gigantiskt småkryp som byggt ett skitstort bo i MIN klädpåse!! Tårarna börjar falla men jag hejdar mig och får en briljant idé!
Jag tar mitt pick och pack och dundrar in i datarummet och fäller ut bäddsoffan. Men givetvis ska inget gå problemfritt så jag klämmer väl mig och får två värsta djupa huggsår i fingrarna.

Sen sätter jag på webradion och stänger dörrn så ingen jävel kan komma in.
Och sen somnar jag.

När Henke kommer hem tar han påsen och tar reda på vem det är som vågar störa mig i min skönhetssömn, samt helt utan tillåtelse flytta in hos oss utan att ens fråga om lov eller betala en del av hyran! Och givetvis var det en skalbagge. Lika stor som en fotboll. Jag loooovar!

Jag har ett ord att tillägga: TMB!!!!



image363

Kommentarer
Postat av: Emma Journalen

Eeeuuw, va läskigt med småkryp. Jag hade förmodligen svimmat eller nåt i den stilen. :)Hoppas du utrotat dom snart.


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback