obligatoriska uppgifter *

Obligatoriskt? Vem kom på den dumma ideén? Jag hatar sånahär tråkiga kryssailistor. Men nu anstränger jag mig vällan då!

För hela ditt liv:
(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
( ) Krockat någons bil
(x) Gjort något som du aldrig trodde du skulle våga = Hoppat från bryggan!
(x) varit så arg att du har haft sönder något
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
( ) Blivit dumpad
( ) Haft sex på offentlig plats
( ) Fått sparken
(x) Sagt upp dig
( ) Smygit ut ur dina föräldrars hem
(x) Blivit påkommen av någon när du haft sex
(x) Blivit sviken av någon du älskat
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arresterad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat
(x) Sett någon död
(x) Flörtat med en främmande person
( ) Varit i Kanada
( ) Varit i Mexiko
(x) Flugit flygplan
(x) Gått vilse
( ) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC (flyplatsen)
(x) Simmat i havet
( ) Känt som du skulle dö= DÖ kan man ju knappast veta hur det känns så sluta överdriva.
(x) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis
( ) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
(x) Önskat du var någon annan
(x) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan = det lär det väl ha gjort.någongång liksom.
(x) Fångat en snöflinga på tungan = fast mamma sa att man får mask i magen av att äta snö.
(x) Varit stolt över dig själv
(x) Dansat i regn
( ) Skrattat så du kissat på dig
( ) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel = vadan detta? varför kryssar jag inte i här? skapligt OROMANTISKA jular man varit med om..
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
( ) Grillat på en strand
(x) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor


1. Vad gjorde du imorse?
Gick upp, åt frukost och pallrade mig till gymmet och kuta tills jag höll på att spysvimma.

2. Din senaste resa?
resa..skulle ju ha rest idag men dock inte..herregud..

3. Något smeknamn?
Jess, Jesscas och haga. HAHAHA. Men dom flesta kallar mig bara Du.


5. Vilken är din favoritdricka?
Loka päron tror jag.

6. Tatuering?
Absolut inte!

7. Kroppspiercing?
I tungan. Jätteäckligt.

8. Hur mycket gillar du ditt arbete (0-10)?
Ööh..eftersom Vera är där en klar tia!

9. Födelseplats?
Falun

10. Favorit semesterort?
Fråga inte mig. Jag tycker om allt utan kackerlackor och andra småpeckarsel.

11. Har du nånsin vart i Afrika?
Nej.

12. Någonsin stulit en trafikskylt?
Varför skulle jag göra det nu då?

13.Varit med i en bilolycka?
Ja.. två gånger.

14. 2 dörrar eller 4 dörrars?
Fyra. Vilken panik med bara två dörrar! Alla ska väl komma ut.

15. Vad ångrar du?
Att jag betett mig illa alltför många gånger. Menvadfan.. jag är en otrevlig jävel.. live with it. hahaha

16. Din favoritkonstnär?
Joråsåatte.. jag är så kulturell av mig.. fast om jag fick en dyr tavla av någon känd konstnär skulle jag ju inte säga nej.

17. Vart vill du resa och varför?
Till thailand för att jag vill ta med mig en TH hem. HAHAHA

18. Favoritnummer?
Jag har inget speciellt favoritnummer så jag hittar på något bara.. öh.. 23! NEJ 19 är det ju kom jag på!!

19. Favoritfilm?
Roliga svenska filmer. Typ offside, kopps, jalla jalla..

22. Favoritmat?
Carro gillade alltså vudruvskyckling. Whats that? Hahiho. Jag tycker om all mat. Pizza får jag dock aldrig nog av.

23. Favoritdag i veckan?
Fredag!

24. Favoritmärke på kroppstvål?
Jag köper något som luktar gott sen är det bra.

25. Favoritserie?
DH, Ugly Betty, Greys Anatmoy och Christine. Sen är ju faktiskt Seinfield jätteskojigt också.

26. Tandkräm?
Pepsodent flour. Jag är besatt i flour. Flourtandkräm, flourtuggummi, flourmunskölj, flourtabletter.

27. Favoritdoft?
Regn och Henriks nydushade hår.

28. Vad gör du för att koppla av?
Dricker te och lugnar ner mig.

29. Meddelande till dina vänner som läser detta:
hej ni är jätteroliga. nu menar jag givetvis INTE att alla som läser är mina vänner för det är ni definitivt inte.. men ni som ÄR mina vänner, ni är roliga!

30.Hur ser du dig själv om 10 år?
Jag bor i ett lagom stort fint och nybyggt hus utan spöken. Sedan har det uppfunnits någonting som gör såatt eventuella tjuvar,mördare osv. DÖR så fort dom sätter foten på våran gård. Och alla andras gårdar. Sen har jag ett bankkonto med obegripligt mycket siffror och tre söta och snälla barn och en man som älskar mig mer och mer för varje dag trots mina humörsvängningar. Han har även blivit frisk från sina allergier så det springer runt typ två katter och en hund i vårat hus också. Och våra barn vill självklart ha egna djur så typ ett marsvin, en hamster och ett akvarie finns också i hemmet. Sen är vi jättefriska och jätteglada och jättekära.

31. Vad gör du när du är uttråkad?
Då surar jag.

32. Vad tycker du om att få?
Allt som har ett värde över 50 spänn!

33. Senaste person du var kär i?
Jag var och är kär i Henrik!


image354

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni e =) har ni vari tillsammans länge?

Postat av: carro

vudruvskyckling is the shit! du ska få smaka, vundruvor är det bästa HAHA. och för övrigt vill jag påminna dig om att du blev glad när du fick ostbågar av mig och dom kostade minsann mindre än 50 spänn :)

2007-06-07 @ 20:42:14
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: sara

lurvig man

2007-06-07 @ 21:37:28
Postat av: Isa

Fint linne :P

2007-06-13 @ 18:25:19
Postat av: jessica

haha jag visste väl att du skulle skryta isa ;)

2007-06-13 @ 20:14:34
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback