pengar on board

Man kan kalla mig en lycklig människa just i detta ögonblick.

Loggar in på swedbank för att kolla mitt kontonummer, när jag får syn på mitt saldo som typ har ökat med en massa siffror sen sist jag kollade. Skitbra. Jag försökte klura ut vem pengarna kunde vara ifrån.. men jag kan inte komma på en endaste som jag känner som skulle kunna vara så generös. Förutom Henke och han är ju på jobbet. Sen stog det "Sk8osvosvosv" så jag tänkte: öj är det från någon skitrik skejtare som tycker att jag är värsta snygg eller som bara tycker att jag ska hotta upp min garderob lite? Sen kom jag på att SK kanske stog för SKATT eller något. Det var alltså mina skattepengar som kommit. Hoppas det.

Jag vill helst inte att dendär skejtaren ska komma på
 att jag inte är så jävla ball i verkligheten och ta tillbaks alla pengar.




image352

Kommentarer
Postat av: Isa

Jaaaaa! det är SKattepengarna!!! hihi jag fick dom också igår, stack och köpte 2 par skor på en gång :P LYCKLIG! ska ner på stan och shoppa upp varenda öre imorn :D

2007-06-06 @ 11:33:11
Postat av: jessica

Isa: oj. det ska inte jag. jag har shoppat upp två löner redan. jag är oansvarlig. denna gång ska jag hålla hårt i pengarna!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback