prioriteringar

Alltså. Egentligen. Vilka band skulle jag verkligen SE på p&l OM jag åkte:

Anna Ternheim skulle jag väl vilja se på.
Iallafall ett tag. Sen blir det segt.

The Sounds. Dom är jäävla bra lajv. Eller Hon är.

Mando Diao!
Så självklart.

Elias såklart. Det lilla trollet. Sött troll.

Jason Mraz.
Kanske är han bra live?

Och sist men INTE minst

Sugarplum Fairy.


Sommarfesten på Greenman lockar väl mer?
Haahahahahhahaha

Vad fan skrattar du åt?
Jag ska faktiskt dit med Carro.

Sen behöver jag inte lorta runt i tält heller.
Rättare sagt, jag fullkomligt vägrar tält.

Vi tar bara en taxi till Risbrogrillen, sen en taxi hem efter sommarfesten.
Fan vad bekvämt.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Är sommarfesten samtidigt som P&L??? Hur klantiga kan dom va och göra så...

Postat av: jessica

Jamilla: ja. haha. jag vet. det är ludvikafesten samtidigt också. INTE smart.

2007-06-18 @ 09:26:30
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: carro

jag har hört talas om att sommarfesten är årets happening.
och för övrigt så är egentligen allt p&l fel sa emma. för dom brukar ha veckan efter men i år så har dom bytt..

2007-06-18 @ 17:39:26
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback