Tjabbel

Vad heter du? Jejejessica.
I mellannamn då? Elisabeth.
Vart bor du? Fagersta.
Trivs du där? Jag otrivs inte iallafall.
Brukar du läsa horoskop? Ja, om det är inte gammalt. Då betyder det otur.
Har du körkort? Vilken ångestfylld fråga.
Äger du några converseskor? Ja, två par. Och mer ska det bli.
Favoritdjur? Alla djur som är söta och snälla och som inte kallas småkryp.
Favoritväxt: Aloe vera växten?
Senaste konserten? Jo, yellow mike band. Eller det kanske inte är konsert? Skitsamma.
Festar du mycket? Det beror på vad du menar med mycket. Jag festar när jag har lust!
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit i en god drink! Fast helst champagne.
Brukar du bli för full? Nej. Den tiden är förbi.
Antal kuddar i sängen? Fyra.
Kan du baka bullar? Ohja.
Har du varit med i scouterna? Nej. Var dock lite avis på dom som var det. Dom fick ju göra jättegott naturgodis i skogen.
Bläck eller blyerts? Ööh.
Mc donald's eller burger king? BK.
Är du allergiskt mot något? Mot nickel.
Äger du ett busskort? Nejru.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Jag dricker inte mjölk. Men jag köper lättmjölk. Fast joo jag har ju mjölk till gröten. Men då äter jag ju mjölken.
Vad åt du till frukost? Först fil och flingor, sedan två mackor och en nektarin.
Hur ser du ut idag? Jag har en gulrandig tröja och blåa pumamysbyxor.
Nästa mål i ditt liv? Vet int.
Vad såg du senast på tv? Lyxfällan.
Hur svarar du i mobilen? "Jaa" eller "Hejru" eller kanske "Aa det är Jessica"
Vem ringde du senast? Oj. Det var längesen jag ringde någon. Tror det var till Robban igår.
Vad sa den du ringde? "Ja hej, vi ska äta pizza ska ni också ha?"
Antal timmar sömn inatt? Fem typ.
Sov du ensam? Jotack. Buhu.
Brukar du snusa? Jag har gjort det två gånger. Och båda gångerna överdrev jag.
Vad innehåller din favoritnattmacka? Jag äter väl inte mackor på natten? Äter jag på natten är det typ kebab eller pommfritt.
Tycker du om din pappa? Ja.


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback