touch me touch me

Jag måste erkänna att efter mitt intensiva solande på balkongen idag så har min body fått en svagt brunliknande färg. Thank you lord for that

Carro är alltså vaken. Att inte hon ligger i sängen och snarkar när klockan har passerat halv nio är för mig ett mysterium.

Jag ska fråga Mr H om han vill lira lite korre med mig. Hihi

Andra namn på serien, sara: PJ och gänget eller Sex in the village.

image346

Här ovan ser ni alltså upphovskvinnorna till den kommande serien som ännu inte fått något namn.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja absolut, jag gillar Sex in the village.. Vi spinner vidare.. Vad säger du om Pj:s anatomy? Eller Ugly peolpe?

2007-06-05 @ 08:22:11
Postat av: sara

Ja absolut, jag gillar Sex in the village.. Vi spinner vidare.. Vad säger du om Pj:s anatomy? Eller Ugly peolpe?

2007-06-05 @ 08:22:11
Postat av: jessica

sara: hmmmm.. mm vi spånar vidare (SPÅNAR) hahah

Postat av: jessica

sara, är du medveten om att denna bild är beviset för att du pajjade vårat splitternya bord? hahaha

2007-06-05 @ 12:07:43
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback