try me on

Jag vill ha en bikini. En snygg. Kan dom inte tillverka en som sitter som ett smäck på min späda kvinnokropp!?

En brun med stora mönster vore fint.

Jahadu.

Idag var Jani här. Han fick kaffe och sen åt vi pizza. Snygg bil. Min pizza ligger och flyter på bordet. Jag kanske ska äta upp den. Eller så gör jag inte det. Fast jag är hungrig. Och jag borde sova. Jag ska upp fem. Men på fredag är jag ledig. Halleluja.

Imorgon ska jag med Cäro till Ludvika.

Nej, nu ska jag inta något slags ätbart livsmedel.

Jag längtar till nästa inlägg. Då ska jag göra themusiclist igen.
Min nya hobby

Kommentarer
Postat av: carro

nya hobby? du är för toki!

Postat av: jessica

hihi joru :)

2007-06-28 @ 15:01:10
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback