väldans poppigt

Hur mår du idag? Hands up, baby hands up
Kommer du komma långt i livet? Im a scatman
Hur ser dina vänner dig? Bullet with butterfly wings
Kommer du gifta dig? Boom Boom Boom
Vad är ditt livs theam song? Slagsmålsklubben
Vad är din livshistoria? Svenska hjärtan
Hur är skolan för dig? Sheepdog
Hur kan du komma framåt i livet? Ridin
Hur kommer imorgon att vara? Another song
Hur är dina vänner? Everytime we touch
Vad finns i lager för nästa vecka? Your song
Vilken sång beskriver dig bäst? You know im no good
Hur är det med ditt liv? Var minut
Vilken sång ska spelas på din begravning? What have you done
Hur ser din värld på dig? Every little thing she does is magic
Kommer du ha ett lyckligt liv? It´s ok but just this once
Har du en mörk och djup hemlighet? Seven days a week
Hur kan du göra dig själv glad? Land down under
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Torniquet
Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Oh Timbaland
Vilken är din danssång? The greatest
Hur mår du idag? Run to you
Några tips till mig? Clocks

Hur kommer jag bli ihågkommen? Cool *
Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? She´s so
Hur snygg är jag? Den vilda


Jooo men lite kul är det.. hehihaho.

Godnatt.

image398
* Exakt.

Kommentarer
Postat av: Mi

Hehe, den där var lite rolig :)
Ha en fin dag!
// Mi.

Postat av: Isa

hihiihi, det är roligt!

2007-06-28 @ 12:41:41
Postat av: carro

ny tradition? kördis

2007-06-28 @ 13:39:58
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback