10 frågor

från tio till ett? okej...
10. Kändis som jag skulle vilja äta fisksoppa med:
astrid lindgren om hon levde. och hitler bara för att fråga vad han lider av. sen skulle han dö snabbt.
9. Kasta jag senast i papperkorgen :
vet inte. vindruvsförpackelse kanske
8. Tänker jag på när jag hör makaroner:
mina makaroner som väntar på att madde ska komma så vi kan äta nångång!!
7. Denna person kysste jag senast :
kysste henrik, men pussade lojsan på kinden senast
6. Så mår jag dagen efter en lyckad fest :
jag mår som en tröttis. ibland ont i huvet.
5. Sveriges stolthet är enligt mig :
 jag själv! eller jag är min egen stolthet sen får ni va stolta över vem ni vill. jag är stolt över min pappa också. och det är ju fränt att robert gustavsson är svensk! världens roligaste karl!
4. Det skulle jag aldrig klä på mitt barn :
kortkort?
3. I baren beställer jag helst :
Vanilla Sky såklart!
2. Det hade varit kul om X hade styrt sverige :
jag hade väl skrattat om JAG styrt sverige.
1. Hade jag viljat ha i min hand nu:
en massör. jag RAMLADE i trappen och jag har skitont i axeln och jag ska ju fan på pump ikväll!!

Kommentarer
Postat av: carro

4. Det skulle jag aldrig klä på mitt barn :
kortkort?

haha jag tyckte att du skrivit KÖRKORT först haha


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback