en fyra för tre

jag ska väl också tramsa runt lite..

A) Fyra jobb jag haft:
1. lokalvårdare 
2.  administratör
3.  köks/café biträde
4. dagis/fritidsfröken

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.   alla älskar alice
2.   heartbreak hotel
3.   fyra födelsedagar och ett fiasko
4.   de tre vännerna och jerry (den när jerry får inbrott)

C) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1.  desperate housewives
2.  greys anatomy
3.  naturkanalen, när det handlar om hajar och andra vattendjur. och djur överhuvudtaget
4.  sex and the city

D) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. carrohs.blogg.se
2. omorfoula.blogg.se
3. annieds.blogg.se
4.  
www.google.se

E) Fyra ställen jag bott på:
1. borlänge
2. söderbärke
3. fagersta                                                       
4. -

F) Fyra platser jag har semestrat på:
1. mallorca
2. turkiet
3. grekland
4. gotland

G) Fyra favorit-maträtter:
1. mammas porterstek och potatisgratäng
2. mormors kyckling med päron och ädelost
3. henkes köttfärssås
4. min tacopaj

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. utomlands med alla mina nära och kära
2. i soffan brevid henke med kladdkaka i munnen (snart, snart..)
3. jag trivs bra här hemma så nu får det räcka
4.


idag har jag solat min kropp igen. och sen har jag vari ute och kuta och ute och gått. sen glömde jag äta. allt jag hade ätit var frukost och en smoothie. jag blev yr och förbannad. men nyss åt vi pizza så nu är jag på bättre humör. dessutom har jag gjort en kladdkaka. lite florsocker och grädde så är min dag räddad.

idag började jag tänka på en mystisk karl.. karlsson på taket. vem är du? obehaglig är allt jag vet. skapligt tappad.. helikopter på ryggen och bor på ett tak. och tallar bullar av små barn och pratar drygt. nej. nå karlsson på taket blir det då inte för våra kids. för då kommer mamma att få mardrömmar. jag vet var karlsson på taket bor OCH var han jobbar.. haha jag har gjort lite research såattsäga.

skulle ni släppa in honom om han knackade på dörrn?
image147

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag gjorde också min på kvällen, den var klar strax före 10 =)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback