en guldfisks minne

idag var det verkligen varmt ute. jacka och vantar var inte nödvändigt. jag kokade halvvägs till sjukis. och när jag kom hem satte jag mig och solade. jag tror jag blev lite brunare idag också.

idag var det inge DH. spännande. hockey istället. det ska alltid vara på den kanalen alla bra program är på? jamen det är väl bara så det ska vara. ställ in skiten bara

jag har ont i nacken. imorn ska jag upp och tvätta o7.oo, ungefär samtidigt som henke kommer hem från jobbet.

vi har ätit rotmos och lax idag. smarri!
och eftersom vi tydligen ska få en elgrill så ska vi grilla i veckan. och äta pommfritt! trevligt att använda min fritös till att fritera med för en gångs skull. annars är den bra att ångkoka med. tack farmor du är jättesnäll.
gud vad gott det ska bli. marinerad kyckling och champinjoner och squash och paprika och lök. och beasås och POMMFRITT! guhsågott!

vi ska även vårstäda. jag har aldrig sett så mycket skit på ett och samma ställe. det går ju knappast att öppna garderoben. vem dricker all juice? vem äter alla flingor? vem dricker alla loka? vem köper alla skor? FÖRPACKINGARNA SVÄMMAR ÖVER! allt ska slängas. utom flaskorna. dom ska jag panta. så att jag har råd att köpa mig ett par strumpor. på lidl, det är allt jag har råd med.

förresten har jag hittat gamla bilder på mig och mina gamla dödspolare. hahaha
kolla:

om du har större trut än sara, hör av dig
image133

becca och carro. vi är på väg till gröna lund
image134

här är vi ju. fruktansvärt läckra
image135

julle i bila
image137

Lovisa med lika blå ögon som himlen. norrländska präriens gudinna, masa dig hem!
image139

mickis och anton
image140

jag och robin. bra kvalité, bra hållning
image141

jonas, jag, maggis och robin. på min hemska husfest
image142

isabelle i skolan
image143

sofia, leila, smalsjö och maggis (och eriks arm)
image144

ja. det var ju inte en bild. men. roligt var det. sen hittade jag den sötaste bilden på henrik

du är snygg. underbar. sexig. gullig. het. och SÖTARE ÄN ALLT ANNAT! men mest av allt är du MIN!
min älskling!!
image145

långhåriga och tjusiga
image146

det är tur att jag håvat in den hetaste och ljuvligaste karln på denna jord. våra barn kommer smälta era små knapriga hjärtan!

Kommentarer
Postat av: sara

haha det är jag o mick jagger. Lidl.
Carro är BRA liten och Julia med! Trevli bilder

2007-03-27 @ 23:51:04
Postat av: Isa

Kul att du satte upp det snyggaste kortet på mig då! Gaah! Kul att man såg ut som en luffare i skolan..

2007-03-28 @ 09:24:45
Postat av: jessica

nejmen isa!! du är jättesöt och dessutom var det bäst kvalite på den bilden, hihi

Postat av: carro

kördaste bilderna. varför gapar sara på liksom? och varför är henke ung? haha
HAHA och varför ser jag ut som ett barn? jag ser ju för sjutton inte en dag äldre ut än 15 och minns jag inte fel var jag nästintill 18 HAHA. men så gissar ju folk på att jag är 17 nuförtin såatte. haha

2007-03-28 @ 15:34:28
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: carro

för övrigt har vi aldrig varit gladare än vi var på gröna lund kortet! kom du ihåg att det fanns plats för en till, men det trodde inte vi så toffe fick inte vara med :) haha

2007-03-28 @ 15:35:18
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: sara

och du är det snyggaste jag vet på kortet längst ner, jess. Galet-snygg! brr

2007-03-28 @ 17:06:58
Postat av: jessica

och du är fruktansvärt söt som ens säger en sån sak. tack :)

2007-03-28 @ 21:07:04
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Jamilla

Shit vilka gamla bilder! va söta alla var =)

2007-03-28 @ 21:20:32
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: mickis

men guuu så jag ser ut.. när är det där?

haha

2007-03-30 @ 10:39:24

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback