ge mig en liten lista

på uppdrag av karlsson på taket inviger jag härmed ännu en lista..

Längd:
170 kan jag tro
Senaste låt du hörde: with every heartbeat
Favoritgodis: sånadär chokladknappar kanske?
Tycker du att du är attraktiv: tycker du?
Hur mår du just nu:
trött som ett aparsel.
Morgon eller nattmänniska: jag vaknar på morgonen sen sover jag på kvällen.
Senaste alkoholintag: ja. igår..
Din största talang: sjukt bra på att påskpynta
Gillar du att sjunga: ja, jag är så bra
Vad gör du med 100 upphittade kronor: stoppar dom i min ficka och sen slösar jag bort dom
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Hur gammal var du när du flyttade hemifrån: 20 eller något
Dagens klädsel: gula byxor och gundes tröja
Vem vet mest om dig: det gör jag själv.
Har du brutit mot lagen: ja, jag har snattat en kola på ica när jag var liten
Favoritdjur: marsvin och ragge
Tycker du om någon: ja det är väl klart. kul liv och hata alla
Vilka världsdelar har du besökt: jamen..fråga mer.
Vad är Gud: VAD? vem menar du väl!!
Beroende av: socker
Vad åt du till frukost: våfflor, bacon och kaffe
Det starkaste du druckit: varför är texten fet????? trött jag blir
Vem fick du senast en komplimang av: henke
Är du kittlig: om jag orkar..
Bästa bok: ingen aning.
Stökigt eller välstädat: städat!
Vad såg du senast på TV: det kommer jag inte ens ihåg..har inte tittat sen i förrgår..
Framför eller bakom kameran: bådeoch samtidigt det är jag skitbra på
Är du rädd för blod: ja faktiskt lite
Använder du knark: ja jag använder det som skurmedel
Kaffe eller Te: både och ibland

Kommentarer
Postat av: carro

bekräftelse och bekräftelse hela tiden. HAHA tur att han för en gångs skull inte var bitter i fredags iaf! (undra varför?:))


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback