Godisråtta

än en gång lyckas blogg.se att vara seeeegast i hela kommunen! hur lyckas man så ofta? fast jag kanske inte ska skylla allt på bloggen. hela internet har väl varit bra segt.
jag har iallafall lyckats äta mig illamående på chokladbollar med massor av pärlsocker. pärlsocker är bra gott. förut brukade jag äta pärlsocker med sked. det gör jag inte längre.

jag och mamma har simmat en kilometer idag! och igår. och idag var jag och henrik ute och gick med lukas. söta lukas. jag ramlade. kul

jag fick post idag. tack farmor. och mormor och morfar.
på lördag fyller robin år. bjud på tårta!
och jon. hur går det med kladdkakan? jag börjar bli otålig..

på torsdag är det dags att städa papis hus. och sen ska toffe spela match. mot virsbo. baha!


jag har en såndär skål. jag har inte djuret. djuret är mjukt. men han bits. nog
image129


Kommentarer
Postat av: carro

vem vet, snart kanke det kommer post från mig också :)

Postat av: Jamilla

Det har varit segt för mig med, denna blogg.. Fast inte igår utan idag.. seegt

2007-03-21 @ 23:40:34
URL: http://jamilllas.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback