hej

Vera tycker att henke är snygg. det är väl det bästa betyg man kan få? MIN VERA! flytta hem till mig

för övrigt har jag jobbat idag. och sen kom jag hem och fick höra en jävla massa skitsnack.. vad lider karln av? han ska lära sig veta HUT!  och hut ska han få.

ikväll är det DH men frågnt mi nå om jag missar halva när henke ska se på hockey.

mat mat mat. flygande jakob ska vi äta idag.
jag är så sugen på GODIS
mest sånadär som man får gratis om man köper aftonbladet..mm
en gång köpte jag aftonbladet bara för att få godis. varför köpte jag inte bara en stor påse iställe?
jag läste ju inte ens tidningen. det gör jag allri

nu matlagning.


Kommentarer
Postat av: carro

jag vill träffa vera!

Postat av: sara

flygande jacob är livli

2007-03-07 @ 18:48:32
Postat av: jessica

JA du vill verkligen träffa vera. sötare tant får man leta efter..

2007-03-07 @ 19:51:55
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

ja flying jacob is the shit. dock utan bacon och med paprika. bacon är lite peck

2007-03-07 @ 19:52:42
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Anonym

veta HUT, det låter pensionäraktigt =) haha

2007-03-07 @ 21:36:42
Postat av: Hanna

den va från mig..varför står de inte hanna

2007-03-07 @ 21:37:16

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback