idag är det onsdag

jag har solat på balkongen. och solen värmde tillochmed. jag behövde inte sitta med täcke runt om mig, jag kunde ta av mig tröjan och sola magen också! skönt. så jag trodde att det var lite vårvarmt ute när vi skulle ner på stan jag och min man. men det var det ju dock inte. fleecetröja, jacka, mössa och vantar. vilka vårkläder.. hm. jag fick allafall tillbaks min mascara idag. hurra!

sen så var jag på box idag med angelica och det var jobbigt och skönt.
sen gick jag till madde. hon lagade makaronpudding och jag gjorde fudgekaka. så nu är vi bra mätta och mår lite illa. jag är kissnödig men madde tar ju upp hela badrummet så jag får lugnt te mig litegrann.. sen ska jag sova här, bland alla katthår. men det blir mysigt. jag ska vara naken så att madde blir rädd.

jag missade greys anatomy också. litegrann. eller jag hann väl se, men jag var ju tvungen att kuta in i köket och röra i grytan hela tiden så jag hann inte riktigt sätta mig in så det blev inga tårar idag. synd. jag får kolla på reprisen och grina lite.

imorn är det torsdag. då ska jag gå hem, göra frukost, ringa till pappa ochsåvidare...


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback