jag borde sova.

men jag kan inte.


1: Vad har du ätit idag?
bacon, ägg, macka med skinka, en lakritskaramell, en kokt korv med bröd, en daim, pringleschips, en jordgubbssmoothie, cheesecake och pizza. otroligt givande kost.

2: Vad har du på dig?
svarta mjukisbyxor och blå fleecetröja.

3: Har du växt något det här året?
jag vet inte. jag är väl 1.70 fortfarande..

4: Har du gått upp/ner i vikt det här året?
ja.. lite ner lite upp..olika..så det är lugnt..

5: Vilket år har varit ditt bästa?
jag vet inte..ett helt ÅR som varit helt underbart..då har man väl bra tur?

6: Vad ser du fram emot?
jag ser fram emot nästa år, i augusti. och imorgon vid ungefär kvart i fyra.

7: Vad har du ångest inför?
det berättar jag inte för dig

8: Är du öppen?
nejmen ibland. men oftast inte.. eller jo ganska så? kanske lite då.

9: Hur långt hår har du?
vet inte.

10: Vad har du för betyg i matte?
jag är godkänd. som tur är. var ju knappt det, herregud.

11: Vilket är/var ditt sämsta ämne?
matte

12: Har du en bra klass?
har ingen klass.. men den jag hade var helt..blandad?

13: Vad ligger på ditt datorbord just nu?
en massa jävla skräp..papper, pennor, bankdosa, linjal, hålgörare, två träningscheman, ett glas vatten, en förpackning skavsårsplåster, recept, alfapapper, miniräknare, hörlurar, en dosa, en julpåse, en sax, nagellack, mer pennor, kuvert, sladdar, cv, modem, musmatta, mus, skärm, högtalare, pizzameny, kinameny.. hm.. jag behöver städa

14: Vad gör du just nu?
jag svarar på domhär frågorna självklart. och så har jag andreas på msn. jag fick en bild på discokjelle. tack

15: Varför blev du arg senast du var det?
jag var arg tre gånger idag. först på mackentjejen, surapan.. och sen på att goif förlorade och att dom rosa pantrarna filmade och ramlade och gnällde genom hela matchen.. och sen på att henke höll fast mig fast jag inte ville och jag var tvungen att lägga banan på pizzan:)

16: Hur ofta städar du?
alldeles för sällan. jag har inte städmani.

17: Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?
kan väl använda dom hur länge som helst.. men jag vill ju gärna inte använda skitiga byxor, eller illaluktande byxor.

18: Byter du underkläder varje dag?
ja, fast om jag har duschat på kvällen och ska ut och gå eller jobba så kan jag använda samma strumpor då.. så snuskig är jag.

19: Var är du nu?
i vårat datarum..

20: Hur ser stolen ut som du sitter på?
svart med hjul och armstöd

21: Hur luktar du nu?
svett kanske. jag vet inte. jag brukar inte lukta på mig själv.

22: Vad skall du göra i helgen?
på fredagen ska jag dricka drinkar och dansa med carro, annie och elin. och på lördagen och söndagen vet jag inte. åka till rom eller paris?

23: Är du romantisk?
jag vet inte.

24: Vilket tv-program såg du senast?
jag bläddrade mellan en tysk dam som pratade på om sina släktingar, en knarkare som bodde hemma och snodde sin pappas medicin och nån film på sexan.. kan tippa på att den heter typ swimfan eller något.. men den var läskig så jag var tvungen att lugna ner mig emellanåt..

25: Vad skrattade du åt senast?
senast jag skrattade var idag, runt fyra.. sen har jag bara lett lite..

26: Har du ont någonstans just nu?
jag är öm i min rygg. det är jag jämt efter att jag har druckit alkohol.. först i hela kroppen sen mest i ryggen.. i några dagar.. givande

27: Vilken låt var den senaste du hörde?
jag vet inte.. show me how to live kanske

28: Får du hög telefonräkning?
nej inte så värst tror jag inte

29: Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?
jag har inte så många vänner..dom flesta är väl från byn (söderbärke) och det är ju mitt land, så nej..

30: När dansade du senast?
igår.

31: Vad skall du göra när du är klar med det här?
dricka vatten och försöka sova..

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej stinta! I helgen kommer det att smälla till på byyyyyn, i Fagersta och i Ludvika! They'll never know what hit them... muhahahaaaa. Vi ska ha så skoj! (hoppas jag) Har iaf hört att det brukar vara ett sjuhelsikes holabalooo på Hotell Andersson. Ses i helgen! Massa kramar!

Postat av: jessica

hahah hotell andersson is tha place to be! hahahha kramkram

2007-03-26 @ 19:23:59
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback