Jag förstår inte.

Nej jag gör verkligen inte det. måste det bli en stor debatt om en glassjävel? stor nyhet liksom.

jag är vädligt hungrig. jag har gått ner på stan jag har klippt mig och lämnat in min ansökan och handlat. och jag har träffat tanten från malmen. gud vad sakta gamlingar går. jag höll på att få panik. men jag höll mig lugn och traskade med henne i fem minuter, men det kändes som 50. jag är glad att jag har friska ben. och snygga! hum.

IDAG ska jag städa huset åt barbapappa. först ska jag äta gröt och bre en macka. mackan ska jag ta med mig.
eller smörgås är det. vill ni ha debatt? smörgås? macka? macka?

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: carro

du är en smörig gås HAHA

Postat av: jessica

du är min bästa gås

2007-03-23 @ 23:01:52
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback