jag kan inte säga att jag är ledsen

inatt har jag sovit 4 timmar innan jag gick till jobbet. piggt. först somna jag skönt. sen ringde johanbabybaby och väckte mig. sen kunde jag inte somna innan henkelover kom hem och han är ju INTE snabbast i kommun. haha. men hursomhelst jag ska fan inte klaga. jag kunde gott släpa mig till jobbet. jag hade ju värsta långa pratstunden med vera efter jag slutat. hur söt kan en tant bli? hennes bästa ord är "rålös" och "klämmig", hihi sötis

och idag skulle jag och henke ha biodejt. men såatte... han är ju inte pigg. och jag örk inte tjata upp honom ur sängen. jag klarar mig utan bio. jag har förresten inte ens råd. och henke har tappat bort sitt kort. hujedamig

jag mår illa. jag är bakis av henkes spritångor!

jag har ändrat min blogg nu. efter dom hölls med uppdateringar flyttades ju allt till vänster. så nu är jag härmapacarro iställe. tjusigt

jag har skrivit ett brev idag som jag ska posta.
berätta mer


image108

Kommentarer
Postat av: carro

du är min bästa härmapa :)

Postat av: Anonym

Biatch.! Jag ringde inte å väckte dig :)

2007-03-06 @ 16:52:31

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback