jag mår som en gatusten

idag hyrde vi varannan vecka. körd film. dock inte så rolig som jag hade hoppats på. jag hade höga förväntningar för att felix och måns hade gjort den.. men den dög! vi trodde att vi bara skulle behöva gå till bragekiosken, men icke! där var det stängt.. så vi traskade till ringside. (där din nya kompis jobbar elenoremma) fast först en sväng förbi vid mamma. vi hälsade på bror i källaren och jag passade på att spela lite cs. sen smakade jag lite mat av mamma sen fortsatte vi våran vandring. och när vi kommer dit och jag ska betala säger hon i kassan.. "vad har du för nummer?" jaaa vad menar hon liksom.. så jag rabblar upp mitt telefonnummer. mennej hon ville veta mitt kundnummer. JAMEN säg det då?! herregud. inte fan vet jag. har jag nåt ens? ja tydligen. men det visste väl inte jag.. sen gick vi och köpte ostbågar och choklad. och sen köpte vi hamburgare och pommfritt! ja. vi är nyttigast i sverige. hurså? morötterna kan ni behålla.

och imorn jobbar henke förmiddag. han blir så matt på det. jag önskar att jag fick ett jobb så han kunde bli hemmaman ett tag. om han vill? men det finns ju inga jobb!! ska jag ställa mig vid ica och sälja brända bullar för en tjuga?

kul att jag inte kan pumpa eller boxas heller. jäkla finger. joråsåatte.. simma är ju däremot inte så påfrestande. och så kan man ju ångbasta efteråt. vilken belöning.

varför lyssnar jag på kent? jag blir ju deprimert!

grattis madde. hon fyller år idag. men jag har inte ringt. hon är på snopp dogg! cool kille

nu ska jag spela patiensduell med cecilia..

på återseende såattsäga!

image119

Kommentarer
Postat av: carro

VARFÖR säger jag att jag heter ellenoremma? snyggt namn liksom haha

Postat av: jessica

för att han frågade ju om du hette "elenor?" "emma?" JA elenoremma!! haha

2007-03-12 @ 16:15:16
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback