Paus.

denhär var klurig.. jag tar mig en paus i mitt storstäderi..kladdkaka, banan och vatten..och sen en liten lista så är jag på topp igen!

1. Hur mår du idag?
bachman turner overdrive - you aint seen nothing get

2. Kommer du komma långt i livet?
beborn beton - another world

3. Hur ser dina vänner dig?
culture club - do you really want to hurt me

4. Kommer du gifta dig?
jason mraz - im yours

5. Vad är ditt livs themesong?
kim larsen - gör mig lycklig nu

6. Vad e ditt livshistoria?
placebo - slackerbitch

7. Hur är skolan för dig?
kent - dom som försvann

8. Hur kan du komma framåt i livet?
lenny kravitz - fly away, david gray - sail away

9. Hur kommer imorgon vara?
först måns - cara mia, sen annie lennox - walking on broken glass och ännu senare magnus uggla - efterfest

10. Vad är det bästa med dina vänner?
anna vissi - everything

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
gyllene tider - ska vi älska

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
snoop doog - i wanna fuck you hahaha

13. Hur är det med ditt liv?
jack johnson - upside down

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?


15. Hur ser världen på dig?
kalle bah - you are my angel

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
kleerup ft. robyn - with every heartbeat

17. Vad tycker dina vänner om dig?
lars winnerbäck - en svår och jobbig grej

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
no doubt - dont speak

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
rhcp - tell me baby

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
sean paul - shake it och elin lanto - money

21. Kommer jag nånsin ha barn?
ceasars - gonna kick you out. SKOJA ju

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
bonnie tyler - i need a hero

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
nelly furtado - all good things come to an end

24. Vad är några tips till mig?
nocie - du lever bara en gång

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
R&M - ingen vill veta vart du köpt din tröja

26. Vad är min danssång?
måns - cara mia

Kommentarer
Postat av: Annie

Det där gick ju finemang! Imorgon kommer vi! weeeee! se upp fagersta! kram


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback