svenska folket. ni måste INSE

det enda rätta är att MÅNS vinner ALLT med CARA MIA!!

och VARFÖR går uggla vidare men INTE NANNE?????
jag blir nästan tokig.
rösta som folk. herregud jag måste kyssa dig nanne!

nanne

och vad gör jag uppe då? jag ska ju jobba imorn!!
allt jag vill är att henke ska komma hem och lägga sig ner i sängen med mig.
det ska smälla i väggarna
hahahaaha

ja fyfan jag är trött och lite irritert (det är ingen vovve dju)
nästa helg är det nanneparty och madde fyller år så jag måste baka kakor åt henne.
carro din slugerska jag har smsat upp halva min besparing på dig.. snabbaste tjejen i kommunen. är det dju? :)

jag gör ett försök att somna in....

Kommentarer
Postat av: carro

haha smsa på dju:) nu är jag hemma, fast jag blir erbjuden taxi till min gamla boning. haha. glatt tackar jag nej och myser ensam med mina skavisar och onda hals :) puss


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback