välkommen hem

idag ska jag tvätta. men först ska jag diska. och sen kommer madde hit. förresten så har min kusse varit här sen i måndags. trevligt med lite sällskap när henke jobbar eftermiddag. vi har ätit pizza och bakat fudgekakor och så. snaskigt. och ikväll kommer min lillasyster hit och myser med mig och sover hos mig. BRA! underbart bra. jag längtar efter henne. hon har inte ens fått sina julklappar än. herregud..

och jag har träningsvärk! heja jessica. bra längesen jag hade det.. på tiden såattsäga. och ikväll blir det pump. eftersom jag inte dog igår så dör jag inte idag heller. det gjorde lite ont i början men så tog jag i lite mer då gick det över.

vad grått väder det är. aja
hahaa

jag har skickat ett vykort! det är enkelt att skicka ett vykort. jag skulle skratta om någon kunde skicka ett till mig. ännu en dröm. haha. förresten så är vi bjuda på TVÅ bröllop.. ett i maj och ett i juli.. <3

carro: jag drömde även om NORDMAN! avis eller? hihi

Kommentarer
Postat av: carro

tjusi vykort var det också :) jag ska skicka vykort till dig också men jag väntar minsann tills du är lite mer oförberedd! ooh nordman, han är en bra man! haha


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback