1 2 3

För det första: Jag tror att det spökar här. Jo, det är sant. Inatt somnade jag på soffan med 2 1/2 man i bakgrunden. Sen när jag vaknar då är tvn avstängd!!! Kan någon förklara det? Nej, trodde väl inte det heller. Alltså spökar det.

För det andra: Jag har ingen matlust. Jag har ätit två melonskivor till frukost. Och två koppar te. Det vita var godare idag. Jag skulle visst inte ha påsen i vattnet i en kvart, det räckte med typ en minut. Så det smakar inte längre fiskmat.

För det tredje: Jag skiter i vad det är för väder ute för jag är sjuk och ska ändå inte sätta foten utanför dörrn. Allt jag bad om var sol i lördags och det fick jag så inte ett ord om vädret från min sida. Underbara regn och rusk!


image341

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback