bröllopsbilder.

Mamma tänkte "Grön Traktor" för att inte böla ihop sig till en blöt pöl.


Här är heeeela familjen samlad. Fina vi är. Nå helt makalöst i must say.

 

Mamma och Sune tog en -ViärnygiftaTur- i Mustangen.

Middag och fest på Greenman. Mamma, Sune och lilla Mormor.
   

Och vem serverade maten, om inte min lilla NegerSandra. Hon är grym på drinkar också.
 

Yasin, Jag och Henke.


Tårtan var jättegod och jättefin. Sexy young man som syns i bakgrunden..
 

Cecilia och Fia sjöng. Jag kunde aldrig sluta grina.
 

Här har ni det mest eftertraktade paret på hela festen. 
 

Jag svänger mina lurviga och bjuder upp min Morbror på ett artig sätt.
 

Dum fråga. VEM fångade brudbuketten? I did of course!

Kommentarer
Postat av: carro

haha stöddra på sista kortet då. men otroli snygg make och hår må jag säga. för att inte tala om naglarna :) och TJUUUSI eva och sune. grattis till dom!

Postat av: jessica

carro: klart jag är stöddig. JAG fångade den ju. med all RÄTT är och förblir jag princess stöddri.

2007-05-27 @ 15:59:13
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

oj vad roligt att gå på bröllop. jag längtar till min mamma säger att dom ska gifta sig, fast då blir det arlanda sen resa utomlands. Kan va skönt det också :)

2007-05-28 @ 09:13:18
Postat av: sara

först blå klänning, sen svart? jag får inte ihop det..
Vilket vackert brudpar! ;)

2007-05-28 @ 17:17:39
Postat av: jessica

sara: efter diverse rödvinssåsfläckar samt kaffefläckar kände jag att det var med all rätt jag bytte klädsel.

2007-05-29 @ 00:06:46
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

carro: btw håret var ju dock inte mkt att hurra för. såg ut som en blöt hund efter en kvart.. :(

2007-05-29 @ 00:30:34
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback