come pick me up grandma

Weho en tidning innanförn dörrn när jag kom hem imorse. Något att läsa i bilen. Oerhört gemytligt i must say.

Idag skulle Jon skjutsa mig hem. Skönt. Först tog jag mig en kik på hans lägenhet. Vacker men mycket ungkarlsaktik också. Snygga skåpluckor! Sen lärde han mig spela på gitarren. Jag passar i gitarr. Sen var det dags för hemfärd.. Men när vi kommer ut på parkering brister han ut i skönsång:
"Åhnej min bil är ju hos Krille"
Fan vad underbart det lät. Nej verkligen inte. Så vi tog våra fötter och började pallra oss. Iallafall roligt med sällskap på vägen hem.

Och nu väntar jag på att Farmor ska komma och pick me up.


image300



Observera: Karlarna på bilden har inget med inlägget att göra men dom piggar liksom upp stämningen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Philip är najs ;)

Postat av: Jon

Trevligt med en morgon promenad, tyckte du behövde röra lite på fläsket :D

2007-05-18 @ 16:36:47
URL: http://www.jonmagnusson.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback