Dansedress

Nu har jag fått min bikini från ellos. ÄNTLIGEN! Eller inte. Jävla jävel. Den är way to BIG! Jag beställde en bikini inte ett TÄLT! Herregud vad tror dom egentligen. Mättsamt. Jag får väl kuta runt som en liten idiot i alla affärer som finns på jakt efter en ny bikini. Men denhär som var sååå tjusi. Jag behåller kanske trosorna ändå. Jaja.

Soooolen måste komma fram idag!

Jag har trainpain. Jag var på bodypump igår. Weho jag ökade vikter så, Hulken WATCH OUT!

Öh, nu ska jag väl dricka klart mitt kaffe sen ska jag ut och gå. Henrik har visat mig en väg. Så där ska jag gå. Inte vimsa bort mig i öknen igen. Hujedamig

Och guess what? Idag ska jag och H grilla på ballekongen. Och sitta därute och äta. Gud vad trevligt. Sen blir det champagne och jordgubbar. Och som tilltugg kommer Carro hit och skålar också! Och Julle och Tom.
Jag har saknat min Duva. Och kanskekanskekanske åker dansdressen på ikväll.



Dethär är jag. Sitter och slappar på gräset.

image240

Kommentarer
Postat av: Isa

Ahhh.. amn få ju inte grilla på ballekongen! Visste du inte det? man får inte ens grilla med elgrill jue!

2007-05-04 @ 12:56:29
Postat av: jessica

meh. vi får :)

Postat av: sara

stop suffer.
jag köte en ursnygg bikini på internet. underdelen var way to small. Kucken står sa jag då. Men överdelen behåller jag gud den är så snygg. Svårt när man är s upptill och typ xxxxxxxxxxl nertill. Kuck. Nåväl. jag är nöjd med min överdel

2007-05-04 @ 17:06:41
Postat av: jessica

sara: jag har inte ens provat underdelen. kan tro att trosorna passar men man ska ju tydligen inte vara för säker. jävla skit- jag som ville se ut som en polkagris!!

2007-05-05 @ 00:23:38
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback