inget sex för mig

Kul att jag tar fel på tiden med en timme. Jag som roade mig med att kolla på "Ridskolan 2" samt Powerpuffpinglorna. Ridskolan var ju en riktigt bra porrfilm. Ööh.. kan man bli annat än äcklad? Fula brudar, fula karlar.. Och sen är allt det i onödan!!! Well, då SKA jag allafall se på lite Johnny Bravo innan jag sover.

Jag läste dessutom ut min bok igår. Var på tiden. Låg och läste ett par timmar.. var ju tvungen att ta igen alla lata nätter.

Imorn ska jag försöka gå upp innan affärerna stänger. Jag siktar på typ o9.3o iallafall, det tycker jag är bra tidigt.

Kommentarer
Postat av: Isa

Du satt och tyckte Ridskolan var bra! Eller hur du vågar bara inte säga det.. Hahah!

2007-05-08 @ 09:35:50
Postat av: jessica

Isa: Men ja. hur fan kunde du veta det? hahaha alla såg ut som en påse kattskit!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback