jag lever ju

Här sitter jag och har varit vaken i 8 timmar och 45 minuter. Något slags rekord. Om det hade varit en vanlig dag hade klockan varit typ kvart i åtta istället. Mitt i natta ju. Inte alls på dan. (jag är lika roli varje gång)

Jag har ont i ryggen. Jag har ont i halsen. Det kliar i min näsa. Tänk om jag håller på att bli sjuk. Madde har smittat mig genom telefonen!
Men det var det ju lätt värt:

Först sa vi hej.. sen gäspade vi lite.. sen gnällde madde om sin sjuka och jag gnällde om min huvudvärk.. sen gäspade vi lite mer..sen var vi tysta ett tag..sen tjafsade vi om onödiga saker och eftersom jag alltid har rätt enligt mig själv och madde alltid har rätt enligt henne själv så sa vi "jo. nej. jo. nej. jo. nej. jo. nej" i typ en kvart.. sen gäspade vi lite till..sen sa madde att jag var kass och jag sa att hon var lat..sen var vi tysta ett tag..sen sa jag att jag inte orkade med att prata längre. jag hade fått nog. och det hade sannerligen hon också.
Snacka om att våran vänskap är välskött som en öm ros.


image275

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback