jag ska köpa barn

Vad drygt det är att vänta på något. Kan jag bara få smälla ner min röv i bilen och läsa min tidning någongång. Nej istället sitter jag här och väntar...och väntar.. Hungrig börjar jag bli också.

Ikväll är det Talang. Det ska jag se. Ska fråga Farmor om jag skulle kunna få lite fredagsgodis till det också.

Nu har jag pyntat ihop ett vyrrekorre. Vykort! Vi får väl se vem som har turen att få det hemskickat till sin bostad.

Barnen här utanför har målat jättefint på soptunnehuset. På det vitmålade brädorna har dom målat med lera. Brun sögglig lera. Målarpenseln var en stor sopborste. Kreativa barn måste jag säga.

Henrik - PUSS, jag saknar dig!

Hejdå

Hoppas att Farbror Kenneth inte har tagit med sig sin lappetoppe bort. Vad ska jag då blogga med? Har han gjort det blir jag tjurig.



image302

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Japp, det finns ju dom som ska göra det också ;)
Problem med det?

Postat av: Anonym

jag hoppas, hoppas, hoppas att det är till mig!

2007-05-18 @ 17:02:52
Postat av: carro

once again: från carro. det översta!

2007-05-19 @ 20:17:52
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback