jag svarar iallafall på frågor.

Vilken tid gick du upp idag?
o5.3o. Sen slängde jag i mig en macka och lite yoghurt med kanel sen trampade jag till jobbet.

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Ja. Jag tycker heller inte om när det ringer från okänt nummer eller något nummer som man inte har inlagt.

Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Farmor eller pappa. Nästa gång tar jag gärna lite mer. Spara inte på krutet.

Har du borstat tänderna idag?
Cirka 4 gånger.

Vad är du snabb på?
Att äta upp allt godis.

Kommentarer
Postat av: Missankre

okej, jag ska plugga massor, jag går sam 2an.
haft en trevlig dag?
sov gott:)

Postat av: Isa

jag är en tjyv!

2007-05-22 @ 10:45:17
Postat av: Isa

The last kiss, vi har inte hyrt den. Gick på bio för ett tag sen, vet inte om den finns på hyrfilm. Min mamma tycker om min blogg :)

2007-05-22 @ 11:54:17

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback