make my day

Ja eller inte. Kul att få brev från tandläkaren. Brev också! Brukar inte alla andra få ett litet vykort med typ en blåsippa på? Nej jag får ett stort skrämmande kuvert. Tack. Jag är tyvärr upptagen JUST den dagen, samt alla andra dagar ni tycker att jag ska komma till er, lägga mig i en stol och öppna truten för 500:- riksdaler.

Ni gör ju dessutom illa mig varje gång. Vore synd att ta det lilla lugna med min mun. Jag kommer skratta när jag föder barn, för det är ingenting mot tandläkarsmärtan jag kände sist jag var där. Tror dom jag är gjord av stål?

image307

Kommentarer
Postat av: Isa

haha! jag fick kort efter kort efter kort, och jag ringde och hade ursäkter hela tiden. men sen en dag så sa jag, jag vill inte ha en ny tid, jag vill ringa när jag vill ha hjälp av er. haha! sen dess har jag inte fått något.

2007-05-21 @ 12:20:54
Postat av: jessica

Is: smart idé. haha!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback