måste jag vara så snygg?

Jag blir nästan avis på mig själv vilken fin soffa vi har!

Eftersom all of my friends här i fagersta är väldigt inaktiva så får jag gå på core och poweryoga imorn.. Eller bara på core. Yoga är så tråkigt och långsamt.. men jag borde ju töja mina leder lite. Jag är inte vigast i kommun. Apu..

Dessutom ska jag jobba på torsdag och på lördag. Då skulle man ju kunna säga att jag skulle kunna beställa några plagg till ändå? Jag menar, bröllopspresenter är väl knappast lika viktigt som att jag har kläder att sätta på min förädlade kvinnokropp? Dont think so

Nu har jag messat till Farmor också. Jävligt modern kvinna detdär. Mejl och sms. Två mobiler har hon dessutom!
Hon sitter säkert och sätter sprätt på sina pengar över nätet. På bingo! Hoppas du vinner big time.
Kom ihåg att jag är din prinsessa då ;)

image271


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback