mina drömmar

Godmorgon.

Jag hade en obehaglig dröm. Eller några stycken:
Mina svarta konvärs blev STULNA! Och snorungen vägrade erkänna.

Sen var jag ute vid någon bil när det började ramla döda stora svarta fåglar från himlen. Och dom ville ramla på oss för att smitta oss med någon hemsk sjukdom. Sen började alla folk slå varandra i huvet.

Och sen hade jag tappat bort mitt marsvin. Jag letade och letade. Sen kom jag på att han var i Sunes volvo. Fåglarna försökte picka på honom. När jag tittade upp såg jag att det var ASätare!

Sedan hade skotjejen snott min Oasis-skiva. Jag bröt mig in i hennes hem och letade som en besatt. Sen gav jag upp. Sedan helt plötsligt stog jag med massa barn. Eller typ tre barn. En ond flicka, en söt negerpojke och någon mer. Den onda flickan började slå negerpojken i huvudet med en JÄTTEhård pinne av choklad. Hon slog och slog och slog. Tills han dog. Hon MÖRDADE honom!

Och så tillslut drömde jag att jag var utomlands och åkte vespa i jätte många backar. Upp, ner, upp ner. Jag brände mig och drack kaffe.

Kommentarer
Postat av: carro

peck peck peck


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback