misslyckat kok

Buhuu jag tänkte koka lite svagare kaffe som kompensation för att vi inte har så mycket mjölk. Jag sparade typ tre droppar igår efter att jag glufsat gröt. Men nu smakar det ju som jag fyllt koppen med vatten från den lilla dammen i skogen. Den med skräddare i.

Inatt har jag lyssnat på radio. Jag fick höra UkrainaLåten två gånger. Och jag kom på mig själv med att ligga och vifta på fötterna där under täcket. Det svänger liksom.

Trainpain efter pumpen idag.
Idag har Rebecca lovat att vi ska springa runt eskiln. Men hon ska väl säkert vara såpass drygt att hon vill att vi ska GÅ dit först. Jag menar, någon måtta får det vara? Eller så bangar hon helt.

Kom hit med mjölk för jag vill ha meeeeeeeeeeeeeeer kaffe!!


Någon förvirrad själ har diskat chilinötterna!! Och jag loovar det är inte jag! På sant alltså. Men det var jättekul att reta Henke efteråt iallafall. Bah.

image288

Kommentarer
Postat av: carro

lär di dricka kaffe UTAN mjölk. mycke samrriare, speciellt med en skvätt vatten i :)

Postat av: jessica

nej. det är inte bra. syrorna är alles för farliga för magen. mjölken neutraliserar dock syrorna. ;)

2007-05-15 @ 12:22:00
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback