Mjölbaggen

baggEN ja. För jag hoppas att det finns verkligen bara EN! Kul att hitta en mjölbagge som kryper omkring bland min rena tvätt. Ööh?
How did you even get there buddy? Förlåt för att jag smashade dig till döds. Jag hade känt mig väldigt otrygg annars inatt. Jag kommer sova gott nu. Förutom att mina grannar eventuellt intagit alkohol och kommer föra ohyggliga oljud hela natten. Han sitter just nu på ljugarbänken härnedanför och ser allmänt lodig och ynklig ut.


Jag sprang idag.
Vilken besvikelse. Jag var halvdöd efter backen med stort B!
Är det chipsens fel måntro?
Jag försöker se framemot mina sockerfria dagar. Men hur ska jag kunna glädjas över något icke innehållande socker? Typ: Åååh guud vad jag längtar efter att hugga in på dendär jävla bananen. Hur trovärdigt låter det?

OBS:
Detta är gårdagens, eller gårkvällens blogg. Men allt är ändå sant.


Kommentarer
Postat av: iS

jasså, varför la du inte upp denne igår?

2007-05-23 @ 10:54:31
Postat av: jessica

iS: för att blogg.se krånglade och uppdaterade så det var omöjligt.

Postat av: carro

uuuh peckdjur!

2007-05-23 @ 11:29:47
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: jessica

carro: i know. kryp away

2007-05-23 @ 12:45:11
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback