mumsmums

Hej nu är jag hemma. Jag är törstig, hungrig och trött. Men jag kan inte sova för jag håller på att tvätta. Äta kan jag ju dock göra.. En smoothie med massa bär. Jag har läst att bär är bra mot rynkor. Gäller ju att gardera sig mot framtiden.

På fredag vill jag ju dock se på bio. Pirates of the Caribbean går ju faktiskt. Spännande!
Fast först måste jag hitta skor. Tänk vilken grinig människa jag kommer vara i ungefär 2 veckor om jag inte hittar dom perfekta skorna. Det är ingen idé att fjanta med "gör det bästa av situationen" eller "se det positiva i allt" . Sånt är ändå bara påhittat larv.

Isa håller på och gör en massa test. Då måste ju jag också gört.
Karamellskungens test säger detta om mig:
Surologer har ett hett temperament och kan lika lätt bli överlyckligt glada som ursinnigt arga. De är impulsiva men samtidigt ganska envisa. Det innebär att de bestämmer sig mycket snabbt och sedan sällan ändrar sig.
Fånigt test som stämmer mycket bra. Hahaha

Och nu ska vi se vilken Astrid Lindgren figur jag är. Säkert Madickens rival. Hon som inte bjuder på chokladpraliner.
Nejmen siddu, jag blev Pippi Långstrump. Det står att jag är tuff, busig och att mina vänner älskar att umgås med mig. Busig stämmer ju men det andra vetifan. Har jag några vänner? Isåfall suger ni. Jag har ju ingen att leka med.

Nej men jag ska kissa och sådär nu.
Hejdå!


image306

Kommentarer
Postat av: Isa

Hhaha! Piraterna ska vi också se på. Se den så fixar vi så att vi hamnar på samma rad, brevid varann. Bio date, med varann och karlarna.
Pippi och madicken :P

2007-05-21 @ 11:46:44
Postat av: jessica

Isa: pippi och madicken är ju typ ovänner. pippi tycker att madicken är en bortskämd biatch och madicken tycker att pippi är en tattarunge med fula kläder.

Postat av: Isa

Hahaha! men det gör inget. Det var förut dom var ovänner nu är dom sams och ska kolla på bio ihop :)

2007-05-21 @ 11:54:07
Postat av: jessica

Isa: jaha. jag har inte snackat med dom på ett tag.. tur att du har koll! :)

2007-05-21 @ 11:55:14
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: carro

jag vill ha adressen till dina köra test :)

2007-05-21 @ 19:19:57
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback