onödigt gnäll

Okej. Tvättstugan är fullbokad ända tills på tisdag. Konstigt. Jag såg att ett visst namn stog på listan idag, det namnet hade bokat alla tider från 16.oo och framåt. Hela jävla dagen alltså. Men när jag kikade in så var det... TOMT! Åhfan. Det har ju aldrig hänt förut. Tvättar ni aldrig? Luktar ni illa? Är ni senila? Fattar ni trögt?

När jag har haft tvättid och skitit i det, då är det skillnad. Jag tar tider som ingen vill ha. Från 7-10! Jag menar, varsegod och sno min tid. Men om man tar den bästa tiden kan man väl fan använda den också??!
Det finns faktiskt folk som har ett intresse av att använda rena kläder.


Kommentarer
Postat av: Isa

Ohh. hemma hos oss finns det alltid tvätttid! man kan komma ner kl 5 i 4 och det är ledigt :D

2007-05-07 @ 09:22:56

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback