såld!

Imorgon får jag mitt vita te. Vilka roliga postdagar jag får. Lyxi.

Gröt i magen. Det börjar gå ner lättare nu. Skitmycket kanel. Jag behöver inte ens hälla på 17 liter mjölk längre. Förresten är den snart slut.

Imorgon ska vi till Västerås. Vi ska på bio. Mysigt. Popcorn, gudsågott! Jag ska köpa en stor jävla kartong med popcorn. Sen är min lön borta. Typ..

Jag missar Robin och Sandras student om jag följer med Papi till Helsingborg. Jag ska tänka över mitt beslut. Fast iof lutar det åt H-borg. Vi ska liksom till Ullared. Och till Danmark. Och till Tyskland (om jag får som jag vill) och sen ska vi bo på hotell. Jag kan gymma och simma och basta och äta hotellfrukost. Vi ska åka karuseller. Men jag vill inte. Jag törs inte. Isåfall ska jag prata med karusellföraren innan och be honom/henne att hålla koll på grejerna och inte sitta och slöglo på reprisen av Sjunde himlen på sin skitlilla Tv. Man kan ju förfan ramla ur!


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja visst är det härligt när man väntar nåt i brevlådan! =)

Postat av: jessica

sofie: förutom räkningar-

2007-05-24 @ 23:00:34
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback