se och lär

1. Vem är du? Jag är Jessica den Gode.

2. Attityd: Attityd? Int vet jag..

4. Du kommer från: Söderbärke

5. Civilstatus: Förlovad

6. Stjärntecken: Jungfru

7. Familj: Min familj är den bästa. Typ.

8. Frisyr: Inte mycket till frisyr precis..men jag har ju allafall lugg!

9. Hårfärg: Brunt

10. Ögonfärg: Gröna

11. Längd: 1,70

12. Vikt: x

13. Skostorlek: 38-39

14. Gillar:Att få som jag vill

15. Ogillar: Lathet.

16. Favoritmat: Blablabla

17. Favoritpizza: Jag äter inte pizza. Jag har ju blivit nyttig säger jag.

18. Favoritdryck: Vatten

19. Favoritdrink: Vanillia sky.

20. Favoritfilm: vet inte.

21. Musiksmak: Jag har ingen smak

22. Bästa låten just nu: Det svarade jag väl på igår eller något...

23. Bästa årstiden: ....!

24. Älsklingsfärg: Lila,gul,grön,vit,svart

25. Är du seriös? Ibland. Men det är roligare att vara oseriös.

26. Favoritserie: DH, Christine och Sex in the City. Greys Anatomy håller inte måttet justnu..

27. Gillar du seriehjältar? Rocky är min hero!

28. Tränar du? Ja det gör jag.

29. Du blir förbannad av: Det är mycket.

30. Om du fick 10 miljoner: Då vore jag a rich BITCH!


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback