smutslisa

Vore en höjdare att duscha känner jag. Men jag orkar faktiskt inte. Ska sen.
Jag ska städa också. Sen.

Vi hade en trevlig myssoviskväll jag och min bästa kviga.
Chips och dipp och smågodis och melon. Gottgottgott. Men jag åt för mycket som vanligt. Jag mådde illa ända tills imorse.

Jag smakade på mitt vita te idag. Det smakade peck! Luktade fiskmat och smakade illa. Förlåt farmor. Mitt röda te är myyycket smarrigare.

Nyss hade jag sönder mina glasögon. Givande. Glaset bara ploppade ut. Schysst.

Och till ALLA som undrar: Jofan. Det var ett jättetrevligt bröllop.
Så, nu behöver ni inte anstränga era lungor.

Kommentarer
Postat av: carro

haha. jag skulle ju undra vart jag hett mina glasögon. kul att dom är borta liksom, jag ska leta i hjäl mig hänne på byn och sen i gävle. kom fram liksom

Postat av: carro

liksom verkar vara ett cool ord

2007-05-28 @ 12:49:44
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: jessica

carro: haha drivdo. msn? ni ska väl åka nu! gud alltså. hälsa björre :)

2007-05-28 @ 13:00:54
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback